Oops! Sorry!!


This site doesn't support Internet Explorer. Please use a modern browser like Chrome, Firefox or Edge.

Splošni pogoji poslovanja IN PIŠKOTKI


1. Uvodne določbe



1.1 Splošni pogoji poslovanja se uporabljajo pri vseh storitvah, ki jih ponuja podjetje Milan Sevšek s.p. pod znamko Lektoriranje Sevšek, s sedežem na naslovu Videm 49, 1312 Videm-Dobrepolje (v nadaljnjem besedilu: avtor) oziroma pri vseh pravnih in poslovnih odnosih med avtorjem in naročnikom, razen kadar se avtor in naročnik v pisni obliki dogovorita za uporabo drugačnih pogojev poslovanja.


Splošni pogoji poslovanja so temelj vseh pogodb, ki jih skleneta avtor in naročnik.



1.2 Ob naročilu preko e-pošte ali telefona se šteje, da je naročnik prebral te splošne pogoje in se v celoti strinja z njimi.


2. Avtor, naročnik in storitev


2.1 Avtor je podjetje Milan Sevšek s.p., s sedežem na naslovu Videm 49, 1312 Videm-Dobrepolje.


2.2 Naročnik je pravna ali fizična oseba, ki naroči avtorjeve storitve in ji avtor ponudi storitve iz svoje dejavnosti.


2.3 Storitev je lektorska, ali druga (npr. tehnično oblikovanje, priprava za tisk itd.) storitev, ki jo avtor opravi za naročnika.


3. Ponudba, naročilo, sprememba ali preklic naročila


3.1 Cene in ostali pogoji, objavljeni na spletni strani avtorja, so zgolj informativni in avtorja v ničemer ne zavezujejo. Cene se praviloma določijo z ob povpraševanju glede na tip besedila. 


3.2 Informativna ponudba: Uporabnik spletne strani avtorja lahko preko spletnega obrazca odda povpraševanje ali naročilo informativne ponudbe. Za izdelavo informativne ponudbe se mora avtorju posredovati podatke o vrsti storitve (npr. lektura, tehnično oblikovanje, priprava za tisk), obsegu besedila, rokovima ter kontaktne podatke. V primeru, da avtor pripravi informativno ponudbo na osnovi zahtevka, ki ga prejme preko obrazca, ta ponudba ne zavezuje in ne pomeni naročila storitve.


3.3 Naročilo: Uradno naročilo je tisto, ki ga naročnik avtorju pošlje preko e-pošte, faksa ali pošte ter vključuje vnaprejšnje plačilo v skladu z roki in pogoji, navedenimi v ponudbi (tipično v obliki predračuna). Če se naročilo odda po telefonu, mora naročnik najpozneje ob predložitvi gradiva za lekturo, tehnično oblikovanje, tisk, vezavo ali katero koli drugo storitev avtorja, to naročilo pisno potrditi preko e-pošte ali faksa. Če storitev ni plačana v navedenih rokih iz ponudbe ali če naročilnica ni poslana, se šteje, da storitev ni bila naročena.


3.4 Pogodba med naročnikom in avtorjem je sklenjena, ko avtor pisno, tj. po elektronski pošti ali faksu, potrdi uradno naročilo naročnika.


3.5 Sprememba in odpoved naročila: Naročnik lahko po oddaji uradnega naročila (glej točko 3.3) spremeni ali odpove naročilo po elektronski pošti ali telefonu v 1 (eni) uri. Vsaka sprememba ali odpoved naročila, ki se zgodi kasneje, je mogoča le, če naročnik poravna vse stroške, ki so nastali. Če je bila storitev že deloma ali v celoti opravljena, se naročniku zaračuna sorazmerni del nastalih stroškov. Vsaka sprememba naročila se obravnava kot nov naročilo in se mora poslati kot uradno naročilo v skladu s točko 3.3.


4. Pravice in obveznosti avtorja in naročnika


4.1 Avtor se zavezuje, da bo vse naročene storitve izvedel kakovostno in po svojih najboljših močeh, znanju ter sposobnostih. Storitve bodo izvedene v skladu z naročnikovimi navodili in v dogovorjenem roku. V primeru zamude pri dostavi bo avtor naročnika obvestil. Vendar pa avtor ne prevzema odgovornosti za morebitne napake v opravljenih storitvah, bodisi neposredne ali posredne odškodninske odgovornosti.


4.2 Rok dostave bo določen ob prejemu gradiva. Dnevna norma za lektoriranje je 15 do 20 avtorskih strani. Pomembno je omeniti, da dnevi prevzema in oddaje gradiva, kot tudi vikendi in prazniki, niso vključeni v dnevno normo


4.3 Vsi dogovorjeni datumi in roki za dokončanje in dostavo avtorjevih storitev so okvirni. Če pride do zamude pri dostavi gradiva, naročnik ne more zavrniti dostave ali preklicati pogodbe. Vendar pa avtor ne prevzema odgovornosti za posledice kakršne koli zamude pri dostavi ali izvedbi storitve, ne glede na okoliščine. Copy Add to Editor


4.4 Po opravljeni storitvi bo naročniku dostavljen en izvod, bodisi po elektronski pošti, v elektronski obliki ali pa natisnjen. Če ni bilo posebej dogovorjeno drugače, avtor gradivo dostavi po elektronski pošti.


4.5 Da je mogoče izvesti storitev urejanja, mora naročnik posredovati besedilo v elektronski obliki ali v formatu, ki ga je možno urejati. V primeru, da naročnik ne izpolni te zahteve, avtor ne prevzema odgovornosti oz. ne odgovarja za kakršnokoli izgubo izvirne oblike po opravljeni storitvi.


4.6 Avtor se zavezuje, da bo varoval uradne in poslovne skrivnosti naročnika, ki se pojavljajo v dostavljenih izvirnikih, ustnih pojasnilih in pisnih besedilih. Avtor se zavezuje, da teh informacij ne bo razkril tretjim ali nepooblaščenim osebam. Vendar pa avtor ima dovoljenje, da zagotovi le tiste informacije, ki jih potrebujejo njegovi podizvajalci (prevajalci, lektorji) za opravljanje njihovega dela.


4.7 V primeru, ko besedilo, ki je predmet pogodbe, vsebuje nenavadne izraze, neznane kratice oz. okrajšave, težje razumljive strokovne termine ali že uveljavljene izraze, ali oblikovne posebnosti, ki jih avtor mora upoštevati, se naročnik zaveže, da bo, na zahtevo avtorja, imenoval kontaktno osebo, na katero se bo avtor obrnil za pojasnila, pridobitev terminološkega glosarja ali dodatne literature oz. gradiva ali navodil. V nasprotnem primeru bo avtor uporabil referenčno gradivo, ki je dostopno, ter bo besedilo lektoriral, prevedel, tehnično oblikoval, natisnil in vezal v skladu s svojim znanjem in vedenjem. V primeru, da naročnik ne izpolni svoje obveznosti, se bodo vse pritožbe zaradi neustrezne rabe terminologije oz. neustreznega oblikovanja ali tiska in vezave zavrnile.


5. Cene, popusti in plačilni pogoji


5.1 Cene, ki so ali bodo objavljene na spletni strani avtorja, služijo zgolj informativni naravi in ne obvezujejo avtorja. Dejanske cene storitev avtorja se lahko razlikujejo glede na stopnjo zahtevnosti ali nujnosti besedila, ki ju določi odgovorna oseba avtorja ob pregledu besedila.


5.2 Cene za lektoriranje in prevajanje veljajo za eno (1) avtorsko stran, kar predstavlja približno 1500 znakov brez presledkov. Cene za tehnično oblikovanje ter tisk in vezavo se določijo glede na dolžino besedila. Pri tehničnem oblikovanju so v ceno vključeni naknadni popravki, ki se nanašajo izključno na napake, skladne z navodili za urejanje posamezne fakultete. Naročnik ni upravičen do estetskih ali podobnih popravkov, ki niso v skladu z navodili fakultete ali znanja avtorja, razen če se ob naročilu posebej dogovori drugače. Copy Add to Editor


5.3 Za zahtevnejša besedila se po predhodnem dogovoru z naročnikom zaračuna dodatek za zahtevnost. Stopnjo zahtevnosti določi odgovorna oseba avtorja po pregledu besedila, ki naj se prevede, lektorira oziroma tehnično oblikuje. Za zahtevnejša besedila se po predhodnem dogovoru s stranko zaračuna dodatek za zahtevnost.


5.4 Stalnim strankam lahko avtor v skladu z dogovorom ali pogodbo o dolgoročnem sodelovanju odobri redni popust.


5.5 Za večje količine ali ponavljajoča se besedila lahko avtor odobri količinski popust, kar pa ne velja samodejno tudi za naslednja naročila. Popusti se ne seštevajo in se priznavajo sproti, za vsako storitev posebej.


5.6 Cena velja za prvotni obseg besedila. Če naročnik besedilo naknadno spreminja, dodaja ipd., se dodatne storitve zaračunajo dodatno.


5.7 Naročnik storitev poravna pred začetkom izvajanja naročila. Besedilo prejme takoj po poravnanem plačilu oziroma po prejetem potrdilu o plačilu. Pravne osebe lahko storitev, po predhodnem dogovoru z avtorjem, poravnajo tudi po opravljeni storitvi na podlagi izdanega računa. Rok plačila je naveden na računu.


5.8 Če obstaja dvom o plačilni sposobnosti naročnika, naročilih večjega obsega, naročilih tujih naročnikov, ob prvem sklenjenem poslu in v drugih primerih, kadar avtor meni, da je to potrebno, ima avtor pred začetkom izvajanja naročila pravico od naročnika zahtevati predujem ali plačilo vnaprej. Za nepravočasna plačila si avtor pridržuje pravico do obračunavanja zakonitih zamudnih obresti. Če naročnik v roku 8 dni po prejemu opomina svojih obveznosti ne poravna, lahko avtor uporabi vse zakonske ukrepe za izterjavo dolga.


6. Reklamacije


6.1 Morebitna reklamacija se upošteva, če je bila posredovana v pisni obliki s priporočenim pismom ali po elektronski pošti najpozneje v 8 dneh od dneva opravljene storitve. Če naročnik zakonsko določen rok za vložitev reklamacije zamudi, avtor reklamacije vsebinsko ne obravnava. Upošteva se ena reklamacija za posamezno naročilo.


6.2 Reklamacija je neupravičena, če naročnik po opravljeni storitvi gradiva spreminja. Za napake, ki so nastale zaradi naročnikovega naknadnega posega v lektorirano, prevedeno, tehnično oblikovano, natisnjeno ali vezano gradivo, avtor ne odgovarja. Reklamacija je prav tako neupravičena, če jo želi naročnik uveljavljati za storitve, ki niso bile naročene oz. so bile naročene nepopolno (npr. oblikovanje tabel in slik, če to ni predpisano v navodilih za oblikovanje posamezne fakultete in naročnik posebnih želja ni posredoval avtorju ob naročilu).


6.3 Reklamacijski zahtevek mora vsebovati podatke o naročilu, eksplicitno navedene pripombe in pojasnjene popravke, ki zadevajo naročeno storitev. Pri upravičenem ugovoru (po presoji in podanem mnenju izvajalca storitve) se naročniku v dogovorjenem roku dostavi izboljšan in dopolnjen izdelek ali pa se mu v skladu z dogovorom izstavi dobropis. 6.3 Avtor ne jamči za kakovost storitev, ki jih na izrecno željo naročnika opravi v neprimerno kratkem roku.


6.4 Če naročnik ni izrecno prepovedal, ima avtor pravico navesti naročnikovo ime ali njegov logotip v svojih referencah. Avtor vse pridobljene podatke o naročnikih varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu potrošnikov.


7. Avtorske pravice


7.1 Do popolnega plačila storitve v skladu z veljavnim zakonom o intelektualni lastnini, vse datoteke ostajajo last avtorja. Po plačilu računa vse avtorske pravice preidejo na naročnika. Avtor ne prevzema odgovornosti za morebitno kršitev materialnih ali moralnih avtorskih pravic tretjih oseb. V primeru neplačila pa je kakršnakoli uporaba, predstavitev, delna ali celotna reprodukcija gradiva nezakonita.


8. Končne določbe


8.1 Navedeni splošni pogoji poslovanja so zavezujoči za vse stranke v skladu s sklenjeno pogodbo.


8.2 V primeru nerešljivih sporov se pristojno sodišče za reševanje le-teh nahaja v Ljubljani.



 

PIŠKOTKI IN ZASEBNOST


Pravna osnova


Spletna stran omogoča izbiro glede uporabe piškotkov, kar temelji na Zakonu o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Ta zakon, ki se je začel uporabljati s pričetkom leta 2013, prinaša nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij, ki se nanašajo na shranjevanje ali dostop do informacij, ki se hranijo na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.



Kaj so piškotki (angl. Cookies)?


Piškotki so majhne datoteke, ki so potrebne za pravilno delovanje spletne strani. Najpogosteje se uporabljajo z namenom izboljšanja uporabniške izkušnje na strani. Piškotek vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik ob obisku določene spletne strani. Vsakič, ko uporabnik ponovno obišče stran, se spletna stran zaveda prej naloženega piškotka in prepozna uporabnika. Poleg izboljšanja uporabniške izkušnje pa ima lahko piškotek tudi druge namene. Na primer, piškotki se lahko uporabljajo za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov, zato obstajajo različne vrste piškotkov.


Vsi piškotki, ki se uporabljajo na tej spletni strani, so v skladu z navodili Informacijskega pooblaščenca Republike Slovenije in Mednarodne gospodarske zbornice.


Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo:



1. Nujno potrebni piškotki:

Ti piškotki so bistveni za pravilno delovanje spletne strani, saj omogočajo uporabo osnovnih komponent, brez katerih bi servisi na tej spletni strani ne delovali pravilno. Njihova funkcija je zagotoviti pravilen prikaz spletne strani in omogočiti uporabo želenih funkcionalnosti.



2. Izkustveni piškotki:

Ti piškotki zbirajo podatke o tem, kako se uporabniki obnašajo na spletni strani, da bi izboljšali uporabniško izkušnjo in funkcionalnosti spletne strani. Na primer, ti podatki vključujejo, katere dele spletne strani uporabniki najpogosteje obiskujejo. Ta spletna stran uporablja števec obiska Statcounter, ki nam omogoča optimizacijo delovanja strani. Poleg tega je spletna stran prijavljena v orodje Webmaster Tools, ki nam pomaga pri objavi spletne strani v Googlovem imeniku. Prav tako nas opozarja na morebitne težave s stranjo in nas informira o morebitnih vdorih.


 3. Tretje strani:

Na spletni strani vam ponujamo možnost, da delite naše vsebine preko različnih družbenih omrežij ali všečkate našo stran. Če se odločite deliti vsebino ali všečkati našo stran, boste sprejeli piškotke tretjih strank, za katere nismo odgovorni. Če izklopite piškotke, bodo ti še vedno prisotni na strani, vendar ne bodo posredovali informacij tretjim strankam. Te piškotke je težko odstraniti, saj zanje odgovarjajo tretje stranke. Sami morate odločiti, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vašem računalniku, vendar spletna stran optimalno deluje le, če so vsi piškotki omogočeni. Nastavitve piškotkov lahko nadzirate in spremenite s pomočjo izbranih nastavitev vašega spletnega brskalnika. Za dodatne informacije, obiščite uradne strani svojega spletnega brskalnika.